RS SARA MOTORS SRL Timişoara (CUI: 13328531), firma fost dealer SUZUKI deţinută de Răzvan ŞANDRU (47 de ani), a intrat în insolvenţă, la propria cerere, pe 26 octombrie 2017 – Dosarul nr.8567/30/2017.

Conform tabelului preliminar al creanţelor, masa credală acceptată din prima se ridică la 19,43 milioane lei (plus 231,443.30 lei – creanţe sub condiţie), în timp ce suma totală revendicată de creditori a fost de 24,27 milioane lei.

La începutul acestei luni, administratorul judiciar PDA INSOLVENCY SPRL (Daniel-Marian PUŞCAŞ) a publicat un raport de activitate extrem de interesant, concluzia documentuluii fiind că MAGYAR SUZUKI ROMANIA… e o mare curvă (în traducere personală).

Iată ce spune Daniel-Marian PUŞCAŞ în acest raport:

  • Persoanele fizice au încheiat contracte cu societatea debitoare pentru singurul motiv că aceasta era dealer autorizat Suzuki şi atâta timp cât RS Sara Motors SRL a acţionat în această calitate, Suzuki România au şi ei o responsabilitate faţă de clienţii dealerului său autorizat, urmând să stabilim ulterior gradul de răspundere al fiecăruia, la această dată fiind în desfăşurare cercetări penale
  • În motivele de reziliere a contractului este menţionat faptul că ar exista o datorie către Magyar Suzuki Corporation de 447.711 eur, deşi aceştia nu s-au înscris la masa credală
  • Modul de lucru cu Magyar Suzuki Corproration era acela că aceştia livrau autoturismele doar după ce RS Sara Motors plătea integral maşina la momentul când maşina era fabricată şi pregătită pentru livrare ex works, astfel că nu existau datorii către Magyar Suzuki, toate maşinile livrate fiind achitate în avans
  • Cu privire la faptul că RS Sara Motors nu a informat Magyar Suzuki Corporation despre activitatea sa în ceea ce priveşte contractele încheiate cu clienţii şi avansurile încasate de la aceştia, acest lucru este neadevărat, având în vedere că reprezentanţii Magyar Suzuki Corporation se prezentau lunar la showroom şi efectuau audit tocmai cu privire la aceste aspecte. De altfel acest lucru este dovedit şi prin corespondenţa purtată neîntrerupt cu aceştia, precum şi cu dovada transmiterii documentelor şi situaţiilor relevante permanent, Magyar Suzuki Corproration având o imagine exactă a situaţiei.

Ce mai spune administratorul judiciar despre relaţia SUZUKI – RS SARA MOTORS… puteţi afla din documentul ataşat.

Următorul termen de judecată în Dosarul de insolvenţă nr.8567/30/2017 este programat pe 14 iunie 2018. (sursa foto: bdnmatrix.ro)

NOTĂ:
Aprecierea din titlu (“o mare curvă”) aparţine autorului acestui articol

DOCUMENTE ATAŞATE:
RS SARA MOTORS SRL – Raport de activitate al administratorului judiciar

RS SARA MOTORS SRL – Tabel preliminar al creanţelor



25 Martie 2018

Spune-ți opinia