“Profesorul de succes” şi-a dat cu firma în cap: are de plătit 40.000 de euro, başca două executări silite

Pe site-ul cipriancozma.com scrie aşa: “Numele meu Ciprian Cozma. Sunt business strategist & coach, trainer si fondator al companiei S.M.A.R.T. Coaching & Training. Sunt pasionat de oameni si afaceri si tot ce imi doresc este sa contribui la succesul lor”. Fără diacritice, desigur, doar vorbim de un specialist în online. Compania de care spune el este, de fapt, o firmă de tip SRL-D (debutant) înfiinţată (în noiembrie 2014) de Daniela Georgiana VIDENIE – născută şi cu domiciliul declarat în localitatea Ruşeţu din judeţul Buzău, împlineşte 23 de ani săptămâna viitoare. Pentru anul 2015, SMART COACHING & TRAINING SRL-D Bucureşti (CUI: 33772295) nu a raportat angajaţi şi nici acum nu figurează pe site-ul Finanţelor ca firmă plătitoare de taxe aferente salariaţilor, deşi pe site se vorbeşte de o echipă de 6 pesoane, printre care se află COZMA, dar nu şi VIDENIE. Prin urmare, “fondator al companiei” este o minciună.

Profesorul de succes” al cărui nume complet este Ciprian Constantin COZMA are domiciliul oficial în satul COTNARI din judeţul Iaşi, iar luna viitoare va împlini 33 de ani. Pe site-ul lui, mai spune aşa: “Sunt la a patra afacere si sincer sa fiu, drumul pana aici nu a fost unul usor”. Probabil două sunt sub acoperire (una fiind SMART), oficial mai este asociat la PRO CREDIT CONSULT SRL Iaşi (CUI: 22390303) – firmă declarată INACTIVĂ de către ANAF încă din 2013 şi a mai fost asociat şi administrator la MEDIA ADVERTISING SRL Iaşi (CUI: 21088634). Această din urmă societate a fost radiată la sfârşitul anului trecut, în urma închiderii procedurii de faliment.

În Dosarul adiacent 5782/99/2015/a1, instanţa a decis aşa: “Admite acţiunea în răspundere personală (…) obligă pe pârâtul COZMA CONSTANTIN CIPRIAN să plătească pasivul debitorului SC MEDIA ADVERTISING SRL, pasiv rămas neacoperit la data închiderii procedurii în cuantum de 181.747,51 lei“. Sentinţa poate fi atacată cu apel, dar probabil nu se va întâmpla aşa ceva pentru că Ciprian Constantin COZMA nu a dat niciun semn de viaţă în timpul procedurii, concluzia lichidatorului fiind că nu a ţinut contabilitate pentru MEDIA ADVERTISING SRL. Dar cu siguranţă că, la un aşa om de succes, 40.000 de euro nici nu contează. Ar mai fi şi Dosarele de încuviinţare executare silită nr. 1138/239/2016 şi 1139/239/2016, dar cu siguranţă că şi acestea fac parte din preţul infim pe care trebuie să-l plătească COZMA pentru succesul fabulos pe care îl asigură clienţilor!




Trăieşte fresh cu pâine decongelată de la KAUFLAND!

De câteva luni, KAUFLAND ROMÂNIA a lansat sloganul TRĂIEŞTE FRESH, cu următoarea justificare: “Noi credem în prospeţime. Credem că viaţa trebuie trăită cu bucurie, iar fiecare moment, savurat cât este proaspăt. Fresh!”. Dar oare ce înseamnă “prospeţime” în accepţiunea KAUFLAND?

Nu cred ca la alte magazine e altfel, dar fac precizarea că mă refer la cel din Pavlov. Prima observaţie: consider că este neinspirată ideea de a lipi pe uşa de la intrare un abţibild cu “fotografiatul şi filmatul interzise“; sugerează că sunt nereguli… care nu trebuie arătate. Primul raion este cel de legume-fructe, ceea ce se potriveşte cu îndemnul la fresh. Dar urmează produsele de panificaţie. Iar produsele proprii ale magazinului provin din produse decongelate. Aşa scrie pe etichete – foarte mic, iar etichetele sunt plasate jos (la vreo 30 de centimetri de sol), dar scrie. Faptul că sunt calde sau moi pentru că abia au fost scoase din cuptor nu înseamnă că sunt proaspete. E aceeaşi tactică înşelătoare întâlnită la simigeriile PETRU.

Da, există şi pâine care nu provine din decongelate (de la furnizori locali/regionali, de obicei), dar faptul că tu, KAUFLAND, îmi scoţi ochii cu prospeţimea şi îmi vinzi nişte pâine de frământată în urmă cu vreo două luni… mi se pare chiar nesimţire. Aaa, nu mi-am imaginat că ţi-ai propus să respecţi cumpărătorul, dar nici nu mă gândeam că vrei să urci bătaia de joc la rang de artă. Şi s-ar putea să mai fie ceva, o să mă uit cu atenţie data viitoare: nu cred că scrie ţara de origine a produselor decongelate din care “se prepară” pâinea aparent proaspătă. Sau faptul că o înmoaie în apă şi o bagă la cuptor un angajat din România înseamnă că e produs românesc?!



7 Ianuarie 2017

Spune-ți opinia