Magazinul online elefant.ro se laudă că aniversează luna această 7 ani de activitate, ocazie numai bună pentru a trece în revistă şi rezultatele financiare… chiar dacă nu pare a fi un cadou potrivit! Firma care deţine/administrează “Mall-ul online al familiei tale” se numeşte ELEFANT ONLINE SA Bucureşti (CUI: 26396066) şi a fost înmatriculată pe 13 ianuarie 2010, sub numele UNIVERSAL ONLINE PROMOTION SRL.

Capitalul social iniţial, de 100.000 lei, era deţinut de GREENLIGHT INVEST SRL (devenită ulterior FRIBOURG CAPITAL SRL) – 51% şi basarabeanul cu cetăţenie română Dan-Anatolevici VIDRAŞCU (38 de ani), cu menţiunea că asociatul majoritar era reprezentat la acea vreme tot de un basarabean cu dublă cetăţenie – Sergiu CHIRCĂ (45 de ani).

Din februarie 2016, societatea se numeşte ELEFANT ONLINE SA, iar din august 2016 are un capital social de 31.648.400 lei (2.205.000 lei 4.559.405,4538 USD si 3.287.474,5443 euro), deţinut de 3 acţionari:

  • MILLENNIUM GOLD RESOURCES LTD (Cipru) – 59,75%
  • OLIF BV (Olanda) – 30,48%
  • CATALYST ROMANIA SCA SICAR (Luxemburg) – 9,77%

Cifra de afaceri a firmei care deţine elefant.ro – iniţial doar o librărie online – a crescut în fiecare an, dar cu preţul înregistrării unor pierderi din ce în ce mai mari, anul trecut ajungând la 16,8 milioane lei, aproape 15% din cifra de afaceri, faţă de 12,5% în 2015 sau 13,1% în 2014.

La finalul anului trecut, ELEFANT ONLINE SA avea datorii totale de 50.543.382 lei, creanţe de 3.333.228 lei, stocuri de 31.347.531 lei, iar în casă şi conturi figura cu suma de 10.550.998 lei. În afară de creşterea cifrei de afaceri şi a numărului de angajaţi, mai merită remarcată doar revenirea la o valoare pozitivă a capitalurilor proprii – 7.355.541 lei.

Dacă tragem linie rezultă că, în cei 7 ani de activitate (2010-2016), ELEEFANT ONLINE SA (fosta UNIVERSAL ONLINE PROMOTION SRL) a înregistrat pierderi cumulate de 44.598.100 lei, adică peste 10 milioane de euro dacă luăm în calcul cursul monedei europene din fiecare an). E un început… (sursa foto: capital.ro)

CITIŢI ŞI:
eMAG: Vânzările au crescut de 2,28 ori, până la 3,88 MILIARDE LEI, dar şi pierderile au înregistrat un nou record – 170 milioane lei

NOTĂ:
Dacă aţi găsit informaţii utile în acest articol, gândiţi-vă că s-ar putea să fie de interes şi pentru prietenii Dumneavoastră!
Pentru informaţii despre orice altă insolvenţă/faliment din România, expediaţi cu încredere un email la adresa de contact



28 Iunie 2017

Spune-ți opinia