RESPONSABILITĂŢI
Candidatul ideal trebuie să fie o persoană cu abilităţi foarte bune de comunicare scrisă şi orală, planificare, negociere, orientată spre obţinerea de rezultate şi dornică de o carieră pe termen lung.

Jobul va consta în:
– realizarea vânzărilor în urma solicitărilor clienţilor;
– realizarea ofertelor personalizate pentru produsele comercializate, încadrându-se într-un timp rapid de răspuns;
– crearea, întreţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii şi furnizorii;
– realizarea comenzilor către furnizori;
– recepţia şi gestiunea produselor;
– participarea activă la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări.

CERINŢE
– absolvent studii medii sau studii superioare;
– capacitate de analiză si de a lucra cu cifre (oferte, comenzi, stocuri, facturi, termene de plată, timpi de livrare, număr mare de clienţi);
– abilităţi de învăţare şi adaptare la situaţii noi;
– capacitate de a construi şi de a menţine relaţii de durată cu partenerii de afaceri (clienţi, furnizori);
– foarte bune abilităţi de negociere şi experienţă în activitatea de achiziţii/aprovizionare;
– capacitate reală de organizare şi coordonare a activităţii magazinului;
– cunoştinte bune de operare PC (MS Office, internet)
– limbă română şi engleză;

DESCRIEREA FIRMEI
AQUATOR SRL Iaşi – Reprezentanţă tehnică în Romania, importator şi distribuitor specializat în:
Aparatură de laborator;
Chimicale şi reactivi;
Sticlărie de laborator;
Echipamente de protecţie a muncii;
Produse medicale şi stomatologice;
Pardoseli din cauciuc;
Genţi Profesionale.

CV-urile se pot transmite la adresa [email protected]

 

15 Ianuarie 2018

Spune-ți opinia