În cea mai recentă zi de vineri 13 (octombrie 2017), am fost FURAT la casa de marcat a unui market CARREFOUR. Am scris chiar atunci despre eveniment AICI, pe scurt povestea fiind aşa:
Preţul plătit la casă a fost cu 25% mai mare decât cel de pe eticheta aplicată la vitrina cu servire asistată. Menţionez că eticheta a fost aplicată pe loc, nu era vorba de un produs ambalat în urmă cu ceva zile.

Le-am scris celor de la CARREFOUR pe Facebook, la ora 16:49 (în ziua respectivă, 13 octombrie 2017) şi am cerut un punct de vedere. Duminică, 15 octombrie 2017, la ora 14:10, s-a îndurat să-mi răspundă cineva (Alina), care mi-a comunicat următoarele:

Am transmis mesajul tău colegilor noştri responsabili pentru a face verificările necesare, iar aceştia te vor contacta în cel mai surt timp posibil

După încă două zile, pe 17 octombrie 2017, ora 15:27, am primit un aşa-zis punct de vedere, pe care îl redau integral, exact aşa cum a venit (fără diacritice şi cu greşeli)… deşi e deranjant de autolimbist:

Buna ziua,

Va multimim pentru faptul ca ne-ati alertat cu privire situatia din magazinul remodelat Carrefour din Iasi, situat in Piata Voievozilor.

Ne cerem scuze pentru incident si va asiguram ca acesta este un caz izolat, importanta pe care o acordam afisarii corecte a preturilor aplicate la produse fiind foarte mare, atat la raft, cat si la casele de marcat.

Pentru noi, satisfactia clientilor reprezinta o preocupare constanta. In mod constant, o echipa dedicata verifica preturile afisate la raft si la casa pentru fiecare produs in parte, astfel incat acestea sa reflecte in mod real valoarea produsului.

In situatia de fata, este vorba de o regretabila eroare de sistem, care nu a permis aplicarea promotiei pretului final listat la casa de marcat.

In urma sesizarii, mentionam ca echipa responsabila a facut o verificare completa a concordantei dintre preturile afisate la raft si cele din sistemul caselor de marcat si nu exista alte neconcordante.

Ne cerem inca o data scuze pentru tot disconfortul creat si va multumim mult ca ne-ati sesizat acest incident, asigurandu-va ca, pentru noi, calitatea serviciilor oferite clientilor nostri reprezinta o prioritate.

Cu consideratie,
Carrefour Romania

Prima observaţie: nici acest “punct de vedere” transmis ca mesaj ataşat şi nici mailul nu includ vreo semnătură (cu nume şi prenume). Doar “Echipa Carrefour” (la mail) şi “Carrefour Romania” (la punctul de vedere). Sărim peste asta!

“Este vorba de o regretabilă eroare de sistem, care nu a permis aplicarea promoţiei preţului final listat la casa de marcat”, spune “Carrefour Romania”, care teoretic este COLUMBUS OPERAŢIONAL SRL (CUI: 9657315), pentru că vorbim de un fost magazin BILLA. Exprimarea “eroare de sistem” sugerează că s-a înregistrat la mai multe magazine, chiar la toate care aveau promoţia respectivă.

Promoţia a început joi, am sesizat problema vineri, am primit confirmarea marţi după prânz. Prin urmare, cel puţin 5 zile (joi-luni), clienţii care au cumpărat produsul respectiv au fost FURAŢI la casa de marcat. Ce le transmite “Carrefour Romania” acestora? NIMIC! (asta ca păstrez un limbaj decent)

Faptul că hoţul CARREFOUR (sau COLUMBUS OPERAŢIONAL SRL) nu a spus ceea ce era normal – “Clienţii prejudiciaţi îşi pot recupera banii pe baza bonului fiscal…” – susţine ipoteza nu e vorba doar de marketul reclamat de mine, ci de “sistem”, adică zeci sau sute de magazine. Şi de ce să se complice cu returnarea banilor FURAŢI, dacă se poate şi aşa?!

Singura parte bună la răspunsul primit este că recunoaşterea “erorii”/”neconcordanţei” va simplifica munca celor de la Protecţia Consumatorilor. NORMAL, depun reclamaţie la această instituţie… cu rugămintea de a sesiza şi colegii de la DSP sau ISU în cazul în care şi comisarilor li se pare anormal ca:

  • uşa de incendiu să fie alături de cea utilizată în mod normal, în timp ce una laterală este blocată de rafturi (pe interior, desigur)
  • culoarele dintre rafturi să fie ocupate cam trei sferturi şi aproape în permanenţă de paleţi cu marfă (accesul la vitrinele frigorifice de pe o parte a magazinului este blocat aproape în totalitate)
  • paleţii CU MARFĂ care nu mai încap în magazin să fie “depozitaţi” afară, în aer liber

Şi aş mai vrea ca măcar comisarii de la Protecţia Consumatorilor să vadă unde şi în ce condiţii se tranşează şi se găteşte carnea vândută la vitrina cu servire asistată. Dacă vine gătită din altă parte, poate ar trebui să scrie pe etichetă “acest produs a fost gătit acum trei zile, la Piteşti, aici numai îl încălzim“!

Iar “ca bonus” vreau să aflu dacă angajaţii au toaletă (pentru clienţi nu există) şi dacă nu cumva este amplasată în zona frigorifică! (sursa foto: ziaruldeiasi.ro)

CITIŢI ŞI:
Jaf la drumul mare în market CARREFOUR; preţ la casă mult mai mare decât cel DE PE ETICHETA aplicată la vitrina cu servire asistată

CARREFOUR ne-a ars la buzunare (şi) anul trecut: cele mai mari vânzări, cel mai mare profit



24 Octombrie 2017

5 Opinii până acum.

  1. ErConsf says:

    Nu este absolut nicio problema stimabile. O intamplare de genul am trait si eu insa de aceasta data la Auchan (Vivo, fost Maritimo CT). Acelasi produs, la raft cu pret de 15 lei, doua culoare mai incolo, la o mega promotie (semnalizata ca atare), acelasi produs (identic pana si cu codul de bare), 18 lei. Sesizez problema la casa si mi se spune ca nu e problema ei (angajatei Auchan – casiera) ca merchandeiserul nu si-a facut treaba corect. La interval de cateva zile, aceeasi problema la un alt produs de data asta insa etichetele una langa alta cu diferenta de pret de aproape 5 lei. Singura modalitate de a achizitiona produsul ieftin, era sa te uiti atent la numerele de sub codul de bare de pe eticheta de la raft si eticheta produsului. Acelasi raspuns; concluzia mea: angajatii isi plaseaza vina de la unul la altul si responsabilitate ioc!

    PS: incercati Carrefour (conserva pt animale, alterata, bombat ambalajul): iau produsul pt ca efectiv spiritul civic nu m-a lasat sa abandonez abominatia aia infectata pe raft (din dragoste pt cainele urmatorului client), il duc la casa si DUamna (asa o s-o numesc) insista sa mi-l scaneze sa il cumpar. Si cand i-am zis ca produsul este alterat (de unde stiu eu ca nu are toxina botulinica la cum arata), s-a aratat foarte deranjata si a facut o grimasa.
    Concluzia: toti o apa si un pamant.

  2. Nichita Valentin says:

    Uauuuuuu, ce japca ordinaraaaaaa!!!!! P-astia nu-i deranjeaza Organele Abilitate, adevarate forte de represalii in caz ne Urgenta Politica….Jenant!

    • ion says:

      Auchan Pallady mancare de catei cu bombaj, n-am fost atent si am luat cateva acasa, oboseala, cand am deschis ambalajul(produs tip salam) putzea ingrozitor, a explodat efectiv. Am vrut sa ma duc sa le desfac acolo pe raft, cred ca se evacua imediat magaziunul de putoare… din pacate lipsa de timp si scarba m-au facut sa renunt. Cel putin 5 produse din 10 cumparate erau alterate in acest fel. Bombe efectiv

Spune-ți opinia