Să presupunem că eşti agent de vânzări, contabil sau director la o firmă şi ai primit o cerere de ofertă sau chiar o comandă fermă de la o societate despre care nu ai auzit până acum… sau despre care se spune că este “extraordinară”. O verifici? Cum? Unde?

În Google, desigur. E cea mai bună soluţie. Şi e recomandat să treci peste aprecierile negative, sunt scrise doar de nişte răutăcioşi care au ceva cu firma respectivă.

Verifică pe mfinante.ro şi pe varianta gratuită de la portal.onrc.ro! Dar să nu dai bani la portal.onrc.ro pentru a verifica situaţia la zi a asociaţilor/acţionarilor firmei respective!

Ai primit o ofertă de la listafirme.ro, risco.ro, termene.ro sau coface.ro prin care ţi s-a propus să verifici partenerii de afaceri?! E o golăneală, vor să te prostească, să-ţi ia banii. Nu fi fraier(ă), rămâi pe poziţii! Ce, tu nu ştii şă accesezi mfinante.ro sau anaf.ro? Au venit ăştia să-ţi dea lecţii?

Ai căutat pe google.ro şi ai găsit pe un site că potenţialul client tocmai s-ar fi cerut în insolvenţă sau există o cerere de acest gen împotriva lui? Nu fi fraier(ă), nu plăti pentru o astfel de informaţie, sigur e fake-news!

Dacă, totuşi, ai găsit o informaţie valoroasă pe un site gratuit, păstreaz-o doar pentru tine! Eventual poţi să o distribui prietenilor apropiaţi, dar musai fără să dai sursa. Cine ştie că nu e de la tine? Poţi să spui oricând că tu ai postat-o pe FB şi site-ul respectiv a făcut un articol din asta. Nişte nenorociţi!

Şi încă ceva: dacă încă nu ai instalat AdBlock, să ai grijă să nu cumva să dai click pe vreo reclamă de pe site-urile pe care le accesezi!

SUCCES!

NOTĂ:
Acest text se vrea fi un pamflet



28 Iunie 2018

Spune-ți opinia