TRANSPOMAR INTERNAŢIONAL TURISM SRL Bucureşti (CUI: 16285516), societate deţinută şi administrată de Maria VOICULESCU (61 de ani), a solicitat deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei OMNIA TURISM SRL Bucureşti (CUI: 2620505), iar primul termen de judecată în Dosarul nr.40516/3/2017 de la Tribunalul Bucureşti a fost stabilit pentru data de… 22 martie 2018!

Numulţumită de această programare, creditoarea a solicitat preschimbarea termenului, iar Tribunalul Bucureşti a admis cererea şi stabilit un alt termen de judecată, pe 8 februarie 2018! Altfel spus, devansarea este de o lună şi jumătate, foarte puţin faţă de aşteptările păgubiţilor acestei agenţii de turism.

În ceea ce priveşte unele instituţii ale statului care ar trebui să se ocupe de acest caz, considerat cea mai mare ţeapă turistică, situaţia este… tipic românească. ANPC a redirecţionat reclamaţiile primite către Ministerul Turismului şi Poliţia Sector 5, “instituţii abilitate să analizeze şi să concluzioneze cele reclamate”. Ce va face Poliţia Sector 5? Probabil ce a făcut şi Secţia 13 Poliţie în cazul QUEEN TRAVEL sau Parchetul de pe lângă Tribunalul Iaşi în cazul ţepei CORPORATE VOYAGE… adică mai nimic!

Chiar dacă nu s-a pronunţat asupra reclamaţiilor primite via ANPC, Ministerul Turismului şi-a expus punctul de vedere, precizând că “nu are competenţe în rambursarea sau recuperarea sumelor achitate de turişti pentru servicii neexecutate de către agenţie şi nici nu are competenţe în executarea poliţelor de asigurare în caz de insolvabilitate sau faliment a agenţiei de turism”. Aşa arată răspunsul transmis de ministrul Mircea Titus DOBRE unui petiţionar şi pare că, dacă ar fi fost faţă în faţă, i-ar fi dat şi un cap în gură persoanei respective!

Demn de semnalat este faptul că ministrul DOBRE a spus şi zilele trecute prostia pe care a lansat-o (la televizor) în urmă cu vreo două-trei săptămăni: “La ora actuală, mai puţin contează ce s-a întâmplat, ci contează ce se va întâmpla de acum încolo” (AICI). Asta înseamnă că nu a fost o scăpare data trecută, ci că ministerul nu este interesat de scandalul OMNIA.

BAVARIA TOUR pasează mortu’ la agenţia sinucigaşului

Că ne-am lămurit cum stă treaba cu instituţiile statului, să trecem un pic şi prin curtea unor privaţi. Astfel, avocatul care se laudă că va intenta un proces colectiv (ştiu cum îl cheamă, dar nu vreau să-i fac reclamă), a început să-i contacteze pe păgubiţi: “m-a sunat spunându-mi că mă invită la dumnealui la cabinet, iar pentru prima întâlnire mă taxează cu 250 lei+TVA“, spune un cititor SUPERVIZOR.ro.

În ceea ce priveşte persoanele care au cumpărat sau au de gând să achiziţioneze pachete turistice de la BAVARIA TOUR, ar fi bine să ştie că această agenţie are asigurare de 10.000 USD, nu de 50.000 USD, fiind revânzător, nu tour-operator.

Numele societăţii care administrează agenţia este BAVARIA HOLIDAY GROUP SRL Bucureşti (CUI: 32947801), a fost înfiinţată în 2014 şi este, de fapt, continuatoarea PREMIER TOUR SRL (CUI: 18315222). Anul trecut a avut 4 angajaţi şi a raportat venituri de 574.539 lei şi cheltuieli de 515.784 lei. La 31 decembrie 2016, avea 374.804 lei în casă şi conturi, creanţe (de încasat) în valoare de 753.372 lei, dar şi datorii de 1.172.195 lei. Firma este deţinută integral de Vasile VOIDAHAZAN (66 de ani), în timp ce Camelia BADIU (fostă VOIDAHAZAN, 36 de ani) deţine funcţia de administrator.

BAVARIA TOUR a transmis o comunicare/notificare către unii clienţi (AICI), iar în acest document susţine că a avut contract de mandat cu agenţia lui George NEGRU (sinucigaşul), iar clienţii păgubiţi trebuie să se adreseze firmei OMNIA TURISM. Nu de aceeaşi părere au fost avocatul Dragoş Andrei ROMILĂ şi judecătoarea Roxana Mihaela ROMILĂ, cei doi iniţiind o “acţiune în răspundere contractuală” (Dosarul nr.8897/314/2017, numele reclamantei este greşit pe portalul instanţelor).

Şi păgubiţii via BAVARIA TOUR s-au organizat (se organizează) într-un grup, iar persoanele care au achiziţionat pachete de la această agenţie sunt invitate să transmisă un mail la [email protected] (sursa foto: vetaranul1.ro)



10 Noiembrie 2017

2 Opinii până acum.

  1. Ibrahim says:

    Cine-si mai aminteste de un caz foarte mediatizat din 2011
    falimentul Premium Holidays
    In cazul asta patronul a fost vedeta la pro tv fiind invitatul escai la stirile de maxima audienta. Rezultatul?
    Total creanțe chirografare 7.818.214 Lei
    din care creante turisti 66.528 Lei ( ~ 0,85 % din totalul creantelor )
    Adica 99% din teapa a fost data firmelor care s-au speriat de scandalul creat si n-au luat nici o atitudine.
    O intrebare logica ar fi cum reusesc revanzatorii sa acopere tepele astea an de an astfel incat sa nu fie nevoiti sa se organizeze pentru a incerca o minima rezistenta.

  2. pascal says:

    Sunt din Suceava si am pierdut suma de 1233 euro , as dori sa-mi spuneti pot da in judecata firma din sv, revanzatoare ????Pt ca vad in jur de 22 de dolari o sa primim pt un pachet in caz de despagubiri de la Omniasig.

Spune-ți opinia