Jaf la drumul mare în market CARREFOUR; preţ la casă mult mai mare decât cel DE PE ETICHETA aplicată la vitrina cu servire asistată

Se plânge multă lume că preţul de la raft al unui produs nu coincide cu cel de la casă (de pe bon), adică cel achitat de cumpărător. E plin netul cu astfel de exemple/reclamaţii, ceea ce înseamnă că a devenit ceva „obişnuit „, deşi e anormal. Eu nu vă prezint un astfel de caz, ci o situaţie de-a dreptul SCANDALOASĂ, de jaf la drumul mare. Drumul dintre vitrina cu servire asistată şi casa de marcat.

Vineri, 13 octombrie 2017, aproape de ora 16:30, market CARREFOUR Iaşi – Piaţa Voievozilor/Minerva (BILLA până de curând)

Muşchiul ţigănesc „Matache Măcelaru” – la ofertă
Preţ în catalog – 31,90 lei/kg , redus cu 25% (preţ vechi – 42,90) – dovada AICI (pagina 5)
Preţ la raft (vitrina frigorifică) – 31,90 lei/kg
Preţ pe eticheta aplicată de la vitrina cu servire asistată – 31,90 lei/kg. Eu am cumpărat 0,518 kg, rezultă un cost de 16,52 lei, după cum se vede şi din imagine.

Merg la casă, plătesc. Deşi mi s-a părut totalul bonului cam mare, nu am mai stat să analizez acolo – era aglomerat, începuse ploaia. Şi am fost inspirat că nu m-am uitat pe loc, pentru că probabil mi-ar fi dat banii înapoi şi rămâneam fără dovadă!

Acasă, mă uit pe bon şi… SURPRIZĂ! Am plătit muşchiul la preţul de 42,90 lei/kg (22,22 lei pentru cât am luat), după cum se poate vedea din fotografie. M-am uitat de 7 ori pe bon, nu există un discount la final. Deci… ŢEAPĂ!

Şi e puţin spus ŢEAPĂ în situaţia asta pentru că nu mai este vorba de o „simplă” greşeală de afişare la raft, ci e vorba de două preţuri pentru acelaşi produs – unul MIC la vitrina cu servire asistată şi altul MARE la casă.

Şi încă ceva: oferta a început ieri, 12 octombrie 2017. Eu nu pot să cred că am fost primul care a cumpărat acel produs. Prin urmare, toţi cei care au cumpărat ieri şi astăzi muşchi de acel tip au fost ÎNŞELAŢI… nu m-ar mira ca şi cei de mâine-poimâine. Singura întrebare care îmi vine în minte este următoarea: nu cumva a fost cineva care a sesizat inadvertenţa, i s-a restituit suma încasată în plus… şi a rămas tot aşa?!

…………………………….
Le-am scris celor de la CARREFOUR pe Facebook, la ora 16:49, le-am acordat o oră să-mi transmită pe mail punctul lor de vedere. Dacă doresc, desigur. Timpul a expirat! Da, ştiu, oamenii au intrat deja în weekend. Hoţii – NU! (sursa foto 1: carrefour.ro)