Agenţia de publicitate PROXIMITY încearcă din nou să intre în faliment… după ce a încheiat 2020 cu pierderi de 1,48 milioane lei şi datorii de 6,44 milioane lei

0

PROXIMITY SRL Bucureşti (CUI/CIF: 14525515), agenţie de publicitate înfiinţată în 2002 a solicitat protecţia Legii 85/2014 pe 18 februarie 2021, dar judecătorul sindic a respins cererea, cel mai probabil pentru că debitoarea nu a depus toate documentele necesare – Dosarul nr.4761/3/2021.

Acum, după o lună de la decizia instanţei, PROXIMITY SRL a revenit cu o nouă cerere, cel mai probabil de intrare direct în faliment. Urmare a acestui demers juridic a fost constituit Dosarul nr.8768/3/2021, pentru care Tribunalul Bucureşti a programat un prim termen de judecată pe 7 aprilie 2021.

Chiar dacă a mai avut şi ani cu profit, societatea PROXIMITY SRL înregistrează capitaluri proprii negative începând cu 2007, iar pentru 2020 a raportat 7 angajaţi, pierderi de 1.483.759 lei, la o cifră de afaceri de 237.846 lei, datorii de 6.439.912 lei, active imobilizate inexistente (143 lei) şi active circulante de 236.241 lei (în scădere cu peste un milion de lei), din care creanţe de 228.228 lei. (sursa foto: johnbmcdonald.com)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.