Cerere de insolvenţă împotriva ELEFANT ONLINE… la două luni după ce pachetul majoritar de acţiuni a fost preluat de evoMAG; înfiinţată în 2010, firma care deţine elefant.ro a înregistrat profit (nesemnificativ) într-un singur an, iar pierderile cumulate din ceilalţi 12 ani depăşesc 150 milioane lei

MILLER CENTRE SRL Braşov (CUI/CIF: 17091976: administratori: Dragoş COMĂNICIU şi Gheorghe Tudor COMĂNICIU) – firma care operează „Magnolia Center” – a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă împotriva ELEFANT ONLINE SA Bucureşti (CUI/CIF: 26396066), iar această solicitare de aplicare a Legii 85/2014 a dus la înregistrarea Dosarului nr.23315/3/2023.

Înfiinţată în iunie 2010, societatea ELEFANT ONLINE SA deţine „mallul online al familiei tale” elefant.ro şi în urmă cu mai puţin de două luni a făcut obiectul unei tranzacţii, pachetul majoritar de acţiuni fiind preluat de EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL Bucureşti (CUI/CIF: 17563840), firma care administrează magazinul online evoMAG.

Conform raportărilor depuse la Bursa de Valori Bucureşti, ELEFANT ONLINE SA a înregistrat în 2022 venituri din vânzarea mărfurilor de 175,2 milioane lei, în scădere cu 18,8% faţă de anul trecut, exerciţiul financiar fiind încheiat cu pierderi de 27.395.895 lei, faţă de „numai” 15.354.725 lei în 2021, şi capitaluri proprii negative, de -56.130.869 lei (detalii AICI).

Demn de remarcat este şi faptul că ELEFANT ONLINE SA a înregistrat profit doar în 2020, de 241.140 lei, pierderile cumulate din ceilalţi 12 ani de activitate (11 şi jumătate) fiind de peste 150 milioane lei.