DIRECT TURISM („Direct Aeroport”) a intrat direct în faliment; ţeapa trasă de firma lui BĂRHĂLESCU depăşeşte 4,7 milioane lei; datoriile la stat se apropie de un milion… cu o componentă majoritară de stopaj la sursă

Controlată de Cristian Gheorghe BĂRHĂLESCU (foto), societatea DIRECT TURISM SRL Constanţa (CUI/CIF: 31640573) este (era) relativ cunoscută pentru serviciul – de shuttle bus – „Direct Aeroport”.

Astăzi, 2 iunie 2021, DIRECT TURISM SRL a intrat direct în faliment (la propria cerere) şi foarte probabil a invocat problemele din anul 2020 (criza coronavirus). În realitate, firma lui BĂRHĂLESCU este «în rahat până la gât» încă din 2018, an încheiat cu pierderi de 2.268.942 lei, la o cifră de afaceri de 7.919.196 lei, datorii de 4.751.044 lei şi capitaluri proprii negative, de -2.862.429 lei.

Situaţia s-a înrăutăţit în 2019 (pierderi de 501.835 lei), iar în 2020 s-a ajuns la pierderi de 1.295.597 lei, la o cifră de afaceri de 1.956.085 lei, datorii de 5.068.370 lei şi capitaluri proprii negative, de -4.731.220 lei. Interesant este şi faptul că anul trecut valoarea activelor imobilizate a scăzut de 4 ori, iar societatea a beneficiat de Certificat Situaţie de Urgenţă (CSU) tip 2 (galben).

Conform site-ului anaf.ro, DIRECT TURISM SRL înregistra la 31 martie 2021 obligaţii restante la bugetele de stat în valoare totală de 984.607 lei, cu o componentă majoritară de stopaj la sursă… adică bani „furaţi” de la angajaţi.

În cadrul procedurii simplificate, CII IACOB LORENA va îndeplini atribuţiile de lichidator judiciar provizoriu, iar următorul termen de judecată în Dosarul de faliment nr.2939/118/2021, al debitoarei DIRECT TURISM SRL, este programat tocmai pe 6 octombrie 2021.

Din păcate, Tribunalul Constanţa nu s-a deranjat să publice termenele procedurii pe portal.just.ro… atitudine „jegoasă” caracteristică acestei instanţe. (sursa foto: facebook.com/cristian.barhalescu)

CITIŢI ŞI:
Fosta ICAR TOURS: De 5 ani în faliment; creditorii au recuperat 32.442 lei, adică 1,78% din ţeapa trasă de BĂRHĂLESCU; lichidatorul a încasat de două ori mai mult; s-au organizat 35 de licitaţii pentru o SKODA OCTAVIA… şi tot nu a fost vândută