DANTE INTERNATIONAL SA Bucureşti (CUI: 14399840), societatea care deţine brandul eMAG şi a cărei valoare de piaţă a fost evaluată la UN MILIARD DE LEI, a raportat pentru anul 2017 pierderi de 111,28 milioane lei, la o cifră de afaceri de 3,31 miliarde lei, rezultate obţinute cu 1.990 angajaţi (număr mediu).

Demn de menţionat că aceste “cifre” reprezintă realizările “noii companii” DANTE INTERNATIONAL SA, cea rezultată în urma fuziunii cu FASHION DAYS SHOPPING SRL (detalii AICI), aşa că nu e de mirare că pierderile au ajuns la 111 milioane lei, iar cifra de afaceri a crescut cu 34%.

De prin 2012, acţionar majoritar la DANTE INTERNATIONAL SA este Grupul “Naspers” (printr-o firmă olandeză). Începând cu anul 2013, eMAG a raportat pierderi semnificative. Pentru cine nu ştie, “Naspers” nu este o societate de caritate, ci un grup de investiţii, adică nişte fiinţe umane care au un singur obiectiv: să producă mulţi bani.

În cei 5 ani de când deţine “cel mai mare retailer online” din România, “Naspers” nu a zis nimic despre pierderile oficiale ale companiei din România şi, în plus, a păstrat cam acelaşi management, iar asta ar trebui să determine unele instituţii ale statului (Fiscul, în primul rînd) să-şi pună nişte întrebări. Iar dacă cele menţionate mai sus sunt “treburi interne” ale contribuabilului, poate ar putea să se gândească ANAF la performanţa DANTE INTERNATIONAL SA de a nu a plăti niciun leu drept impozit pe profit în ultimii 5 ani… (sursa foto: blog.emag.ro)

5 Iunie 2018

Spune-ți opinia