„În limita stocului” – o mizerie promoţională. Studiu de caz: Farmaciile CATENA

De câteva luni, Farmaciile CATENA au o reclamă la TV (probabil şi pe online) în care anunţă că vor oferi o mască de protecţie cadou la o achiziţie mai mare de 30 de lei.

În stilul clasic, reclama TV are o menţiune (undeva jos, scrisă foarte mic):
ofertă valabilă în limita stocurilor disponibile„.

Şi care e stocul disponibil? Nicio menţiune despre acest stoc în informaţiile publicate SELECTIV pe site-ul catena.ro.

AICI este „Regulamentul” din octombrie 2020

AICI este „Regulamentul” din mai 2020

Niciunul dintre regulamente nu precizează valoarea gratuităţilor oferite, aşa cum e normal/legal. Nu vreau să-mi imaginez care e valoarea din contabilitate a acestor „promoţii”!

Pentru că „nu am înţeles care e treaba” şi consider că e o golănie, voi sesiza Protecţia Consumatorilor. Şi când o să primesc răspunsul, o să-l fac public!

O să mă interesez şi de campania prin care CATENA ar fi oferit 840 de televizoare… loterie publicitară care nu are regulament şi listă de câştigători pe nicăieri! Şi aici nu a fost cu „în limita stocului” (sursa foto: scan catena.ro)