Înfiinţată în octombrie 1992, societatea MAINFREIGHT SRL Ploieşti (CUI: 2698644) s-a numit WIM BOSMAN SRL până în urmă cu aproximativ doi ani şi oferă “servicii complete de depozitare, transport intern şi internaţional, aerian şi naval”. Este controlată de WIM BOSMAN HOLDING BV (Olanda), iar pentru 2017 a raportat un profit net de 2,6 milioane lei şi o cifră de afaceri de 82,4 milioane lei, rezultate obţinute cu 214 angajaţi.

DUTZA EUROTRANS SRL Drajna de Sus (CUI: 25070958) are ca obiect principal de activitate “transporturi rutiere de mărfuri” şi a încheiat anul trecut cu un profit net de 3.090 lei, rezultat al unor venituri de 29.839 lei (aproximativ 6.500 euro) şi cheltuieli de 25.854 lei.

Pe 13 iunie 2018, DUTZA EUROTRANS SRL a depus cerere de deschiere a procedurii de insolvenţă împotriva MAINFREIGHT SRL, ceea ce a dus la constituirea Dosarului nr.2738/105/2018 de la Tribunalul Prahova. Aşa susţine portalul instanţelor de judecată, care poceşte “un pic” numele presupusei creditoarei.

Dacă nu e o greşeală pe site-ul menţionat, demersul DUTZA EUROTRANS SRL este ciudat şi foarte posibil nejustificat. Pentru a solicita insolvenţei unei firme, trebuie să deţii împotriva debitoarei respective o creanţă de minim 40.000 lei, cu o anumită vechime. DUTZA EUROTRANS SRL a raportat venituri de 29.839 lei pentru tot anul 2017… când a apucat să adune doar împotriva MAINFREIGHT SRL o creanţă de 40.000 lei?

Deocamdată nu a fost fixat un prim termen de judecată în acest dosar de insolvenţă, dar poate că instaţa nu o lălăie ca în cazul UZTEL, astfel încât să se lămurească rapid situaţia acestei cereri bizare. (sursa foto: facebook.com/Mainfreight)

15 Iunie 2018

Spune-ți opinia