MEDIA LINK COMMUNICATION: Direct în faliment… în plină stare de urgenţă; termenele stabilite de instanţă sunt „orientative”

Înfiinţată în aprilie 2003, agenţia de publicitate MEDIA LINK COMMUNICATION SRL Bucureşti (CUI/CIF: 15362548) a înregistrat o cifră de afaceri de peste 10 milioane lei încă din primul an de activitate, a ajuns la un record de 65,41 milioane lei în 2008, iar în 2014 s-a prăbuşit la 600.590 lei, faţă de 39,51 milioane lei în anul anterior.

Din septembrie 2015, Cosmin-Andrei ION este unic asociat şi administrator, firma fiind preluată (în două etape) de la Ioana Cristina HINTZ… care o „cumpărase” în urmă cu un an de la Ciprian Laurenţiu ANDREI.

După 5 ani de pierderi (2014-2018), MEDIA LINK COMMUNICATION SRL a înregistrat în 2019 un profit net de 64.328 lei, la o cifră de afaceri de 381.469 lei, dar demn de remarcat este faptul că anul trecut a fost încheiat cu datorii de 9.156.852 lei şi capitaluri proprii negative, de -1.195.951 lei, valori care se înregistrează de vreo 4 ani (cu mici oscilaţii, desigur).

Datoriile de peste 20 de ori mai mari faţă de cifra de afaceri şi o valoare foarte mare şi aproape constantă a creanţelor în ultimii ani (unele probabil s-au prescris), peste care s-a suprapus acestă situaţie de criză, au determinat MEDIA LINK COMMUNICATION SRL să solicite intrarea direct în faliment, o cerere în acest sens fiind înregistrată pe 16 aprilie 2020.




Deşi Tribunalul Bucureşti a suspendat judecarea a numeroase dosare/cereri de insolvenţă din cauza instituirii stării de urgenţă, în cazul MEDIA LINK COMMUNICATION SRL a făcut o excepţie dubioasă şi, pe 23 aprilie 2020, a dispus „intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului„.

În funcţia de lichidator judiciar provizoriu a fost numit practicianul CIUREA INSOLV EXPERT IPURL, iar termenele menţionate în sentinţă sunt „orientative”:

  • termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 45 de zile de la deschiderea procedurii de insolvenţă
  • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe – 10 zile de la expirarea termenului de depunere a cererilor de admitere a creanţelor
  • prima şedinţă a Adunării Creditorilor – în termen de 5 zile de la data afişării tabelului preliminar

Următorul termen de judecată în Dosarul de faliment nr.9134/3/2020, al debitoarei MEDIA LINK COMMUNICATION SRL, este programat pe 11 septembrie 2020.