SOCIAL MARKETING SOLUTIONS SRL Bucureşti (CUI/CIF: 11447650) a fost înfiinţată în februarie 1999 şi este o societate “mai ciudăţică“, în sensul că are ca asociat unic filiala din România a Fundaţiei POPULATION SERVICES INTERNATIONAL. Altfel spus, o organizaţie non-profit s-a băgat tare în afaceri în ţara noastră… pentru a obţine profit, că acesta este scopul unui business.

Chiar dacă a vândut sau a încercat să vândă mai multe tipuri de produse, activitatea principală trecută în actul constitutiv este “comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice (in special prezervative, incluzând activităţi de import şi distribuţie)”, firma bucureşteană fiind şi deţinătoare a magazinului online specializat love-plus.ro (nefuncţional la ora actuală).

Anul trecut, SOCIAL MARKETING SOLUTIONS SRL a înregistrat cele mai bune rezultate din istoria companiei – profit net de 481.054 lei, la o cifră de afaceri de 8,96 milioane lei -, dar demn de remarcat este faptul că şi datoriile au ajuns la un nivel record, de 8,17 milioane lei, această sumă fiind acoperită în proporţie de 82% de activele circulante (6,69 milioane lei).

Deşi cercetătorii englezi nu au semnalat schimbări în comportamentul sexual al românilor, firma Fundaţiei POPULATION SERVICES INTERNATIONAL “a luat-o la vale” anul acesta, procesele cu creditorii şi cele 5 bilete la ordin refuzate la plată în perioada august – noiembrie 2018 fiind dovezi clare ale acestui declin financiar.

Probabil conştientă că situaţia nu se poate remedia fără măsuri radicale, SOCIAL MARKETING SOLUTIONS SRL a depus pe 5 decembrie 2018 o cerere de intrare în insolvenţă… dar asta după ce 3 persoane fizice (reprezentate de aceeaşi casă de avocatură) solicitaseră aplicarea Legii 85/2014 încă din 24 octombrie 2018.

Instanţa se va pronunţa asupra cererii debitoarei, care face obiectul Dosarului nr.42985/3/2018, pe data de 17 decembrie 2018. (sursa foto: kuulpeeps.com)





11 Decembrie 2018

Spune-ți opinia