Când a intrat direct în faliment, în decembrie 2013, prima companie BLUE AIR, numită BLUE AIR – TRANSPORT AERIAN SA şi rebotezată BATA SKY IMOBILIARE SA (CUI/CIF: 16091846), avea datorii de 471.614.833,08 lei, conform tabelului preliminar al creanţelor.
La finalul anului trecut, actuala companie BLUE AIR, numită oficial BLUE AIR AVIATION SA (CUI/CIF: 31525574), înregistra datorii de 620.913.396 lei şi capitaluri proprii negative de -446.231.801 lei. Pentru 2018 a raportat pierderi de 145,59 milioane lei, comparabile cu cele din anul anterior – 149,88 milioane lei.
Firma este într-o incapacitate de plată nedeclarată, dar nu are nimeni curaj să îi ceară insolvenţa. De ce? Pentru că aeroporturile care au de încasat sume importante de la BLUE AIR AVIATION SA se tem că vor pierde şi banii… şi cursele. Sau poate că nu s-a primit undă verde de la partid! (sursa foto: blueairweb.com)