Mersin araç kiralama İstanbul araç kiralama İzmir araç kiralama Kars araç kiralama Mersin evden eve nakliyat İstanbul evden eve nakliyat İzmir evden eve nakliyat Kars evden eve nakliyat

Am sesizat un prefect (Instituţia Prefectului este denumirea corectă) în legătură cu „posibile ilegalităţi” la o primărie. Reacţia a fost rapidă, nu am ce să comentez:
– în ziua respectivă am primit număr de înregistrare:
– după vreo 10 zile am primit (în scris, prin poştă) şi un răspuns.

Problema e cu răspunsul!

Mi s-a comunicat că petiţia mea a fost transmisă „spre competentă soluţionare”… primăriei reclamate, urmând ca aceasta să ne comunice – mie (am datele de contact în copia sesizării, nu au fost blurate) şi prefecturii/prefectului – „constatările efectuate şi măsurile dispuse”.

Am citit de mai multe ori hârtia respectivă, am zis că mi-a scăpat ceva. Cum ar putea instituţia/primăria reclamată să recunoască o eventuală ilegalitate?!

Considerând că nu e normal ca o instituţie reclamată să analizeze reclamaţia mea, am solicitat un ajutor, un punct de vedere, de la foşti prefecţi.

Iar răspunsul a fost aproape la fel:

Corpul de control al prefectului verifică astfel de petiţii. Are loc o corespondenţă cu primăria, se solicită documente, iar la final se dă un răspuns din partea Instituţiei Prefectului

Se pare că mie îmi revine onoarea de a primi un răspuns de la primăria reclamată, nu de la instituţia sesizată!



SUPERVIZOR.ro On iulie - 11 - 2019

One Response so far.

  1. Ion spune:

    Mda… asa se procedeaza peste tot pentru a descuraja oamenii sa mai faca sesizari. Practic nu au facut altceva decat sa trimita oaia in gura lupului

Leave a Reply


antalya escort izmir escort ankara escort bursa escort adana escort alanya escort izmit escort gaziantep escort eskisehir escort bodrum escort denizli escort diyarbakır escort samsun escort mersin escort malatya escort kuşadası escort konya escort kocaeli escort kayseri escort