Am văzut şi văd în continuare o mulţime de postări care reclamă ţepuirea clienţilor de marile magazine din ţara noastră.

Majoritatea nemulţumirilor se referă la diferenţa dintre preţul afişat la raft şi cel de la casă.

Am păţit şi eu, am scris despre asta la un moment dat. De exemplu AICI.

Astăzi vreau să vă supun atenţiei o altă şmecherie practicată de marile lanţuri de magazine.

Ai cumpărat două produse identice? Două beri, două sucuri, două iaurturi, două produse nu foarte scumpe?

Ai şanse mari să fi plătit trei produse… deşi ai cumpărat doar două.

DA, eu cred că există o politică a magazinelor de a ne ţepui, pe noi – cumpărătorii.

CUM?

Uite aşa:
Să zicem că ai cumpărat două beri identice… plus alte produse, desigur.
(M-am oprit la bere pentru că… e cel mai bun exemplu)

De obicei pui pe bandă berile sau alte produse identice alături sau foarte apropiate.

Persoana de la casă va scana prima bere şi o va dubla în casă, pe ideea că ai cumpărat două. Teoretic corect.

Când ajunge la a doua bere, o scanează şi pe aceasta… şi ţi-o pune pe bon.

E vorba de 3-5 lei, nu se cunoaşte dacă mai ai şi alte produse.

Şi uite-aşa… ţi-a tras-o de o bere!

……………

M-am referit la bere pentru că e un produs des cumpărat şi nu foarte scump, astfel încât să nu îţi dai seama că ai fost prostit (3-5 lei la un bon de 50-70 de lei nu prea se cunoaşte).

Dacă te uiţi la bon şi semnalezi “eroarea”… ţi se va spune că a fost o greşeală omenească, poate o să primeşti şi nişte scuze. Şi banii înapoi.

De câte ori te-ai uitat la bon când ai ieşit de la casă?



29 Noiembrie 2018

Spune-ți opinia