Băcăuanca ACATRINEI şi constănţeanul PATAŞA au declarat că ASL LUX TRANS nu are active şi nici datorii… şi au decis „dizolvarea şi radierea societăţii”; în realitate, firma care a prestat servicii UBER a încheiat anul 2023 cu lichidităţi de 1,27 milioane lei şi încearcă „să dreagă busuiocul” cu o insolvenţă

În iunie 2022, constănţeanul Vasile PATAŞA şi băcăuanca Livia ACATRINEI (din Secuieni, nu chiar din municipiul reşedinţă de judeţ) au înfiinţat societatea ASL LUX TRANS SRL Constanţa (CUI/CIF: 46253303), care urma să se ocupe de „alte transporturi terestre de călători n.c.a.”.

Conform unor menţiuni din spaţiul public, firma a activat ca prestator UBER şi în anul 2023, cu numai 4 angajaţi, a obţinut un profit net de 1.224.240 lei, la o cifră de afaceri de 4.473.724 lei, cu menţiunea că la 31 decembrie 2023 avea datorii de 83.526 lei şi active circulante de 1.443.851 lei, din care 1.269.347 lei în casă şi conturi la bănci.

Pe 29 aprilie 2024, Livia ACATRINEI a depus cerere de înregistrare pentru marca ASL LUX TRANS (clasa 39 – transport)… iar după numai două luni a decis „Dizolvarea şi radierea societăţii conform prevederilor art.235 alin.1 din legea nr.31/1990, actualizat”.

Desigur, decizia de dizolvare-radiere a fost însuşită şi de partenerul de afaceri Vasile PATAŞA, dar partea gravă este că au declarat că societatea nu are datorii şi nici active.

Această tentativă de îngropare rapidă a firmei pare să fi fost determinată de o problemă cu Fiscul (de acest tip, de exemplu), numai că, surprinzător, a fost urmată de o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă… depusă chiar de debitoarea ASL LUX TRANS SRL pe 11 septembrie 2024.

Tribunalul Constanţa a respins cererea care a făcut obiectul Dosarului nr.6106/118/2024… dar ACATRINEI şi PATAŞA nu se lasă, aşa că au formulat o nouă solicitare, care a dus la înregistrarea Dosarului nr.6708/118/2024.

Prin intrarea în insolvenţă, Vasile PATAŞA şi Livia ACATRINEI încearcă să acopere declaraţiile mincinoase cu privire la active şi datorii… care ar putea (ar trebui) să le aducă un dosar penal. (sursa foto: hotnews.ro)

CITIŢI ŞI:
Ca să ştiţi cum stă treaba cu BOLT şi UBER! Fiscul zice aşa: „Din încasările beneficiarilor săi, societăţile UBER şi BOLT opreau un comision de 25%, virând debitoarei restul încasărilor. Aceasta îşi oprea un comision de 10%”; „organul de control a reîncadrat relaţia dintre UBER NORD-EST şi persoanele fizice cu care are încheiate contracte de prestări servicii şi contracte de închiriere auto, fiind o relaţie generatoare de venituri de natură salarială”