Ţeapa lui BĂRHĂLESCU depăşeşte 5 milioane lei; care sunt termenele falimentului DIRECT TURISM („Direct Aeroport”)

Societatea DIRECT TURISM SRL Constanţa (CUI/CIF: 31640573) a intrat direct în faliment (la propria cerere), iar în documentaţia depusă la Dosarul nr. 2939/118/2021 a precizat că înregistrează «datorii certe, lichide şi exigibile în valoare de 5.175.586,03 lei».

În cadrul procedurii simplificate, CII IACOB LORENA (practician propus de debitoare) va îndeplini atribuţiile de lichidator judiciar provizoriu, iar data de 16 iulie 2021 este termenul limită de înscriere la masa credală, urmând ca prima Adunare a Creditorilor să se întrunească pe data de 30 iulie 2021.

Înfiinţată în 2013, societatea DIRECT TURISM SRL a fost administrată de Cristian Gheorghe BĂRHĂLESCU (foto), era relativ cunoscută pentru serviciul (de shuttle bus) „Direct Aeroport” şi este «în rahat până la gât» încă din 2018, an încheiat cu pierderi de 2.268.942 lei, la o cifră de afaceri de 7.919.196 lei, datorii de 4.751.044 lei şi capitaluri proprii negative, de -2.862.429 lei.

Situaţia s-a înrăutăţit în 2019 (pierderi de 501.835 lei), iar în 2020 s-a ajuns la pierderi de 1.295.597 lei, la o cifră de afaceri de 1.956.085 lei, datorii de 5.068.370 lei şi capitaluri proprii negative, de -4.731.220 lei. Interesant este şi faptul că anul trecut valoarea activelor imobilizate a scăzut de 4 ori, iar societatea a beneficiat de Certificat Situaţie de Urgenţă (CSU) tip 2 (galben).

Conform site-ului anaf.ro, DIRECT TURISM SRL înregistra la 31 martie 2021 obligaţii restante la bugetele de stat în valoare totală de 984.607 lei, cu o componentă majoritară de stopaj la sursă… adică bani „furaţi” de la angajaţi.

Următorul termen de judecată în Dosarul de faliment nr.2939/118/2021, al debitoarei DIRECT TURISM SRL, este programat pe 6 octombrie 2021(sursa foto: facebook.com/cristian.barhalescu)

CITIŢI ŞI:
Fosta ICAR TOURS: De 5 ani în faliment; creditorii au recuperat 32.442 lei, adică 1,78% din ţeapa trasă de BĂRHĂLESCU; lichidatorul a încasat de două ori mai mult; s-au organizat 35 de licitaţii pentru o SKODA OCTAVIA… şi tot nu a fost vândută