Pe 5 mai 2014, Ioana BĂSESCU, fiica cea mare a fostului preşedinte al României, a dat în judecată societatea ANTENA 3 SA, Dosarul 15010/3/2014 având ca obiect “acţiune în răspundere delictuală“. După mai bine de 6 luni, Tribunalul Bucureşti a emis Hotărârea 1597/2014 din 27.11.2014: “Admite în parte acţiunea. Obligă pârâta la plata sumei de 20.000 lei cu titlu de despăgubiri civile şi 100 lei cheltuieli judiciare reprezentând taxa de timbru. Respinge cererea privind cheltuieli de judecată reprezentând onorariu avocat ca neîntemeiată. Cu drept de apel în 30 de zile de la comunicare”.

Se pare că abia după vreo 3 luni a fost transmisă comunicarea, pe 19 februarie 2015 fiind depus apelul de către Ioana BĂSESCU (reprezentată de SCPA “BADEA, POPA ŞI ASOCIAŢII”), iar pe 25 februarie 2015 de către ANTENA 3 SA, societatea care deţine licenţa pentru postul TV cu acelaşi nume. Interesant este faptul că ANTENA 3 nu a mai achitat taxa de timbru judiciar, motiv pentru care apelul acesteia a fost respins.

În schimb, pe 22 septembrie 2015, Curtea de Apel Bucureşti a admis apelul reclamantei Ioana BĂSESCU şi a schimbat în parte sentinţa pronunţată de Tribunalul Bucureşti, în sensul că “admite cererea de acordare a cheltuielilor de judecată şi obligă pârâta să plătească reclamantei, cu acest titlu, şi suma de 3.293,66 lei, reprezentând onorariu avocat ales, conform art.453 alin.2 CPC. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei. Obligă intimata – pârâtă să plătească cheltuieli de judecată aferente fazei apelului, către apelanta – reclamantă, în sumă de 50 lei. Definitivă“.

Ciudat este faptul că, deşi a fost pronunţată pe 22 septembrie 2015 (Hotărârea nr.413/2015), sentinţa a fost publicată pe portalul instanţelor de judecată abia ieri, 3 octombrie 2015. Într-o zi de sâmbătă, la aproape două săptămâni de la pronunţare!

Trăgând linie, rezultă că “distracţia TV” cu Ioana Băsescu a costat postul condus de Mihai GÂDEA vreo 5.300 euro (la cursul actual), fără a lua în calcul onorariul avocatului care a reprezentat ANTENA 3 în cele două procese.

Anul trecut, cu 409 angajaţi (număr mediu), ANTENA 3 SA Bucureşti (CUI: 15971591) a înregistrat o cifră de afaceri de 68,51 milioane lei şi un profit net de 917.399 lei, fiind una din puţinele firme ale Trustului INTACT care a încheiat exerciţiul financiar pe plus.

4 Octombrie 2015

3 Opinii până acum.

  1. lexa says:

    Sincer,mă bucur că, a câştigat Elena Băsescu!
    Antena 3 este un post tv care otrăveşte socetatea civilă. Majoritatea românilor sunt tâmpiţi,sunt uşor de manipulat.TÂMPIT=persoană care îşi perde inteligenţa,sau vrea să-şi pieardă inteligenţa!

    • mihai says:

      Tu chiar faci parte din categotia timptílor, ca altfel nu se justifica opinia ta. Faci parte cumva din categoria postacilor basisti, sau esti o beneficiara a fostului sistem mafiot ?????
      Tu nu ti-ai pierdut doar inteligenta, ci ti-ai pierdut onoarea de a fi un om cinstit si normal.
      Dar cred ca i-mi bat gura de pomana cu asemenea persoane ca tine !!!!!!

  2. Sarkany says:

    TĂMPIT = persoana care scrie “perde” și “pieardă

Spune-ți opinia